Vragen & Antwoorden

  • Hoe word ik lid?

    Een screenshot van een website met verschillende abonnementen.

    Kom langs tijdens de bemande uren of maak jezelf lid via de website of App.


    Online:


    Je kan jouw lidmaatschap zelf aanmaken door op onderstaande knop te drukken 'Lid worden'. Na het drukken van deze knop kom je op ons ledenportaal terecht.


    Hier kan je jezelf registreren en een lidmaatschap aankopen. 


    Via de App:


    Download de App: My Clybplanner in de App Store of Google Play Store.


    Klik hier om de app te downloaden.



    Kom langs in de fitness:


    Natuurlijk kan je ook tijdens de bemande daguren jouw lidmaatschap aanvragen aan de bar. Wij accepteren cash, Bancontact, Visa en Mastercard.


    Indien je nog niet meteen overtuigd bent kan je éénmalig een TRY OUT PAS nemen om te proberen.


    Vergeet je handdoek niet!


    Klik hier om onze locatie weer te geven.

    Online Lid Worden
  • Wat zijn de openingsuren?

    Je kan de gym bezoeken tussen 6-00u. 


    Dit is enkel wanneer je een abonnement of dagpas hebt. Dan kan je altijd binnen met je QR-code.


    DE bemande uren zijn:

    • Maandag 16-21
    • Dinsdag 16-21
    • Woensdag 9-12 & 16-21
    • Donderdag 16-21
    • Vrijdag 16-21
    • Zaterdag 10-13
    • Zondag 10-13

    DE LICHTEN ZULLEN 5 MIN VOOR SLUITING UITGAAN!


  • Bereikbaar met openbaar vervoer?

    Ja er stopt een lijnbus aan de boomgaardstraat. 


    Klik op onderstaande knop om  via de routeplanner van DE LIJN  je route te plannen naar de bushalte in de Boomgaardstraat te turnhout.


    Lees HIER de volledige beschrijving om met het openbaar vervoer tot aan de fitness te komen.

    Route plannen
  • Wat als ik mijn badge ben vergeten? Kan ik dan binnen?

    Een tekstballon met het woord hulp erin geschreven.

    Je moet ten allen tijden je QR-code bij hebben, die kan je oproepen via de mobiele App. Indien er zich een noodgeval voor doet hangt er een noodnummer aan de deur. 

    Ga naar App
  • Wat als de deur niet open gaat?

    Een hand wijst naar een helpknop.

    Is je abonnement betaald? Regel eerst je betaling. Indien je betaling inorde is bel dan het noodnummer. 


    NOODNUMMER HANGT AAN DE DEUR. 

  • Kan ik iemand bellen als ik hulp nodig heb? 

    Een tekstballon met het woord sos erin.

    Enkel bij noodgevallen kan je ons tijdens de onbemande uren contacteren.

    We vragen om alle niet dringende zaken tijdens de bemande uren of via mail te bespreken.

  • Mag ik mijn badge doorgeven?

    NEEN. 


    We zullen hier ook heel streng op toekijken. 


    Jouw lidkaart/QR code is strikt persoonlijk en kan dus enkel door jou worden gebruikt. Zonder lidkaart/ QR code of geldige dagpas kan je de fitness niet betreden.  Je blijft ten allen tijde aansprakelijk en/of verantwoordelijk voor het gebruik en/of misbruik van jouw lidmaatschap.


    Je kan als betalend lid éénmalig een gratis dagpas aanvragen tijdens de bemande uren als je je badge vergeten bent. Daarna is het betalend als je je badge vergeten bent. 

  • Hoeveel kost een abonnement?

    Prijzen lidmaatschappen:


    • 1 maand: €48 
    • 3 maanden: €130 
    • 6 maanden: €245 
    • 1 jaar: €450 
    • Domiciliëring voor 1 jaar: €38/maand (€456)  daarna maandelijks opzegbaar
    • Student 1 maand: €25 
    • Student 1 jaar: €270 

    Abonnement kopen
  • Kan ik mijn abonnement pauzeren als ik ga reizen?

    Periode langer dan 2 weken kan je je abonnement pauzeren. Dit kan enkel tijdens de bemande uren of via e-mail met vermelding van de reden.

    Contacteer ons
  • Er zit drinken vast in de automaat. Wat nu?

    Neem een foto en stuur door via de professionele whatsapp. we zullen dit later vergoeden.  

    whatsapp
  • Ik wil mijn abonnementstype wijzigen. Is dit mogelijk?

    Je moet je eerst de minimale duur van je oorspronkelijke abonnement respecteren.  Als je van losse betalingen naar een domiciliering wil, zal je eerst een contract moeten tekenen. Dit kan tijdens de bemande uren. 

    Als je van je domiciliëring wil overschakelen naar losse betalingen moet je eerst de duur van je oorspronkelijke abonnement uit doen. Deze bedraagt 12maanden in totaal. Daarna kan je maandelijks opzeggen of overschakelen.  


  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    Je kan tijdens de bemande uren een jaarabonnement afsluiten met domiciliëring per maand (niet per 4 weken zoals vele gyms doen). Deze betaling zal via een vaste maandelijkse SEPA-domiciliëring gekoppeld worden aan uw bankrekening of uw credit card. De vooraf betaalde abonnementen met vaste looptijd bv 1 maand/3maanden/ 6maanden/ 1 jaar betaal je met cash, Bancontact, Visa of Mastercard. OPGELET PAYCONIC hoort niet bij de betaalopties.  

    Online aankopen
  • Kan je een abonnement delen met 2 personen?

    Helaas, het delen van abonnementen is een  no-go!  


    Elk lidmaatschap is op naam en niet overdraagbaar.  

  • Kan ik tijdens de bemande uren gewoon binnen?

    Ja tijdens de bemande uren zal de toegang vrij zijn en kan je gewoon langskomen voor een drankje.


    Ook een dagpas of andere abonnementen kunnen tijdens de bemande uren aan de toog worden betaald. 


    kom eens langs
  • Kan ik langs komen voor een drankje?

    Ja tijdens de bemande uren kan je gewoon langskomen voor drankje. 

  • Kan ik meer dan 1 vriend gratis uitnodigen?

    Je kan zoveel vrienden uitnodigen als je wilt. Iedereen krijgt de mogelijkheid tot het aankopen van 1 TRY OUT toegangspas. Deze zal gekoppeld worden aan je naam, e-mail. 

    TRY OUT pas kopen
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Als je je wachtwoord bent vergeten is dit heel gemakkelijk op te lossen. Volg deze eenvoudige stappen: 

    Open de app, ga naar ‘inloggen’ en  klik op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt een mailtje om je wachtwoord te resetten. 

  • Waarom een app?

    De app heb je nodig om de fitness binnen te komen. Scan makkelijk de QR code in de app en kom binnen. 


    Instructievideo App installeren

    Download App
  • Zijn er kosten verbonden aan de App?

    De app is gratis voor de Do-it familie. 

    App downloaden
  • Wat is Fitoutsport?

    Fitout Sport is gespecialiseerd in een fitness begeleidingssysteem. Hierdoor kunnen we jullie voorzien van dynamische trainingsprogramma’s. Deze trainingsschema's zijn aangepast aan jouw doel en jouw planning. 

    Elk schema is aangepast aan jouw doel en niveau. Dit zijn dus unieke schema's. 

    Op de toestellen zijn QR codes voorzien die je kan scannen. Als je deze scant krijg je een filmpje te zien waarin Tina of Jill de oefeningen voordoen. 


    Verken de App
  • Ik wil graag een trainingsschema. Kan dit?

    Jazeker! Wij beschikken voer een gespecialiseerd begeleidingssysteem: Fitoutsport. Dit systeem genereerd aangepaste trainingsschema's op jouw niveau en past zich aan, aan jouw doel en planning. 


    Op de toestellen zijn QR codes voorzien die je kan scannen. Als je deze scant krijg je een filmpje te zien waarin Tina of Jill de oefeningen voordoen. 

    Elk schema is aangepast aan jouw doel en niveau. Dit zijn dus unieke schema's. 




    verken Fitoutsport
  • Kan ik begeleiding krijgen?

    Tijdens de bemande uren kan je altijd uitleg vragen over bepaalde oefeningen. In onze applicatie, fitoutsport, maken we voor jou een gepersonaliseerd schema waarin de oefeningen worden voorgedaan. Deze kan je raadplegen aan de zuil in de fitness of via de app.


    Heb je meer nood aan doorgedreven persoonlijke coaching en begeleiding? Kijk op de website of vraag aan de toog wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben een uitgebreid aanbod aan coaches, met ieder hun specialiteiten. Zowel voor mannen als voor vrouwen.

    Begeleiding info
  • Zijn er kluisjes aanwezig?

    Er zijn een 15 tal kluisjes aanwezig om je spullen op te bergen.

  • Kan ik douchen in de fitness?

    Neen, er zijn geen douches voorzien in de fitness.

  • Zijn er kleedkamers aanwezig?

    Ja, er is een mannen en vrouwen kleedkamer aanwezig.

  • Kan ik vlakbij parkeren?

    Er is een parking voorzien op het boomgaardplein zelf. Ook de straten rondom zijn voorzien van parkeerplaatsen. 

    Locatie google maps
  • Wie is de verantwoordelijke in de fitness?

    In de fitness zal je voornamelijk Tina & Jill achter de toog zien. Bij vragen kan je best één van hen 2 aanspreken.

Nog geen antwoord op uw vraag gevonden?

Contacteer ons!